18. März 2012

Fake Jesus


Wie real ist dein Glaube?

Glaubst du auch das, was du sagst?

Meinst du das, was du sagst?

Ich bin bei CrossChannel.de auf ein Video gestoßen, was mich echt nachdenklich gemacht hat.

Glaube ich wirklich immer das, was ich gerade anderen über meinen Glauben erzähle oder tue. Wie authentisch bin ich, was meinen Glauben angeht? Passt dass, was ich glaube zu glauben mit dem was ich tue zusammen?



Hier ist mal das Video dazu:


Wie real ist dein Glaube?

***



How true is your faith?
Do you belive in what you are saying?
Do you honestly mean what you are saying?
I found a video on CrossChannel.de and it made me thinking.
Do I really belive in what I say to others about my faith or what I am doing? How authentic am I as far as what my faith concerned?

Does it fit what I think to belive with what I am doing?


The video I am talking about is in German, but I found a similar one in English.
Check it out here:


How true is your faith?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen